PDA

View Full Version : cool!! KOGAL STYLE??



KAWAII_hachi_roku
22nd February 2006, 12:49 PM
i want to share this KOGAL style. my ganguro thread has dissapeared by mistery so i want to educate about kogal. please enjoy this NICE trend that is not outrageuos. thank you much!

KOGAL website (http://www.geocities.com/australiahater/kogal.html)

E V A N
22nd February 2006, 12:56 PM
Please be enjoy sir my trend and style happyness.. thank you

http://www.alden-conger.org/webteam/2003webteam/brette/pics/nerd.jpeg

E V A N
22nd February 2006, 12:57 PM
http://www.alden-conger.org/webteam/2003webteam/brette/pics/dork1.gif

KAWAII_hachi_roku
22nd February 2006, 12:57 PM
cool picture.
E V A N do you like kogal?

KAWAII_hachi_roku
22nd February 2006, 01:21 PM
here is an elegent trend. the objective is to look cute by skirt.
is this trend ever seen in australia? i do not know, does anyone?

indi
22nd February 2006, 01:31 PM
Yes it was called "the 80's" http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/dry.gif

Monster
22nd February 2006, 01:40 PM
Hot

Monk
22nd February 2006, 02:00 PM
Originally posted by indi@Feb 22 2006, 12:31 PM
Yes it was called "the 80's" http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/dry.gif
Haha
Gold.

rthy
22nd February 2006, 02:28 PM
Did someone say 80's!

Ooh my little pretty one, pretty one.
When you gonna give me some time, Sharona?
Ooh you make my motor run, my motor run.
Gun it comin' off the line Sharona
Never gonna stop, give it up.
Such a dirty mind. Always get it up for the touch
of the younger kind. My my my i yi woo. M M M My Sharona...

Come a little closer huh, ah will ya huh.
Close enough to look in my eyes, Sharona.
Keeping it a mystery gets to me
Running down the length of my thighs, Sharona
Never gonna stop, give it up. Such a dirty mind.
Always get it up for the touch
of the younger kind. My my my i yi woo. M M M My Sharona...

When you gonna give it to me, give it to me.
It is just a matter of time Sharona
Is it just destiny, destiny?
Or is it just a game in my mind, Sharona?
Never gonna stop, give it up.
Such a dirty mind. Always get it up for the touch
of the younger kind. My my my i yi woo. M M M My Sharona...

KAWAII_hachi_roku
22nd February 2006, 04:51 PM
who approves of the kogal lifestyle??? (explained on my website link)
personally i enjoy this style. but kogal is often become enjo kosai http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/sad.gif

mc68
22nd February 2006, 05:02 PM
atleast the chicks are marginally hot...

still whats with the style, i declee i am making up my own STYLE, call it CYCLOMETHICONE STYLE http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/wink.gif

sharpie_13
22nd February 2006, 05:06 PM
i cant really say i like this style kinda weird

sharpie_13
22nd February 2006, 05:08 PM
my style http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/biggrin.gif

breno
22nd February 2006, 06:02 PM
who cares!

KAWAII_hachi_roku
22nd February 2006, 06:04 PM
Originally posted by breno@Feb 22 2006, 05:02 PM
who cares!
that is a very constructive comment http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/dry.gif . i make this post in a positive manner.

Shiri
22nd February 2006, 06:05 PM
Originally posted by KAWAII_hachi_roku+Feb 21 2006, 07:04 PM-->
<!--QuoteBegin-breno@Feb 22 2006, 05:02 PM
who cares!
that is a very constructive comment http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/dry.gif . i make this post in a positive manner. [/b]
How is this thread constructive?

sharpie_13
22nd February 2006, 06:07 PM
confused as to were this thread is heading http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/blink.gif

KAWAII_hachi_roku
22nd February 2006, 06:11 PM
i am using manners to educate about this style. let's have a constructive discussion about this style.
i will start..........many kogal becomes enjo kosai (dating for assistance) how do people feel of this situation? i feel it is ok to be enjo kosai to get possesions i think.

Shiri
22nd February 2006, 06:16 PM
you want constructive discussion about this style?

IT'S f***ing CLOTHING... People can dress how ever they want! What is there to discuss about a shirt and a dress?

KAWAII_hachi_roku
22nd February 2006, 06:20 PM
Originally posted by ShiRi@Feb 22 2006, 05:16 PM
you want constructive discussion about this style?

IT'S f***ing CLOTHING... People can dress how ever they want! What is there to discuss about a shirt and a dress?
i am sorry if i am the cause of offence. this is more than clothing style it is life style. many kogal choose to be unimployed and become enjo kosai for money. i am wanting to know constructive feelings of this LIFESTYLE.
i have never say anything by mean spirit to you sir. i treat other how i like to be treated. i am sorry.

sharpie_13
22nd February 2006, 06:37 PM
i feel quite disturbed that some people dress like that. would scare the crap out of me if i was approached by one. my feelings.

also y do we have to bother about other people clothing trend. it changes so much here no one can keep up. but seriously wats up with that emo shit. thats just fuckin weird.

my 2 cents

rthy
22nd February 2006, 06:44 PM
yea, bloody school girl hoe wannabes :|

edit:
http://www.purepwnage.com/images/dave34-50.jpg

KAWAII_hachi_roku
22nd February 2006, 06:48 PM
lol. hehe i like your comment. i have heard from some people that enjo kosai is not bad but some people say it is. i think that if they get money then it is ok. i would do it. lol.............seriously. http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/ph34r.gif

sharpie_13
22nd February 2006, 06:49 PM
hahaha

Monk
22nd February 2006, 07:35 PM
enjo enjo enjo .. a cleaning we will go

whats so dramatic about your life?

rthy
22nd February 2006, 07:48 PM
i just looked up "ENJO KOSAI" on google....
BHAHAHAHHAHA... y does this remind of initalD for some reason? sir?

Klutch
22nd February 2006, 07:56 PM
Lol, yeah, it does remind me of Initial D. :/

JinxD
22nd February 2006, 08:02 PM
Originally posted by KAWAII_hachi_roku@Feb 22 2006, 05:48 PM
lol. hehe i like your comment. i have heard from some people that enjo kosai is not bad but some people say it is. i think that if they get money then it is ok. i would do it. lol.............seriously.Â# http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/ph34r.gif
why is expensive clothing styles important to you?

what is more important to you what a woman wears or if she is hot?

do you specialize in the fashion industry or work in a cloth shop/hair salon?

can you see what im getting at here sfdgsfdghhfugepackerfsdaf shit i droped my keyboard http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/ph34r.gif

KAWAII_hachi_roku
22nd February 2006, 08:17 PM
yes i have work in fashion shop back in puerto ricco.
when my english is good enough i will apply for part time job at French Connection UK at crown casino or chapel street.
woman is sometimes sexy even if she does not have sexy clothes i guess.

mc68
22nd February 2006, 08:25 PM
Originally posted by Monk@Feb 22 2006, 04:35 PM
enjo enjo enjo .. a cleaning we will go

whats so dramatic about your life?
bwahahahaha!

i got a house full on that shit...

so basically this is emo, jahpan style, without the black eye shadow?

but they are also hookers http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/laugh.gif

KAWAII_hachi_roku
22nd February 2006, 08:27 PM
lol........some times prostitute....usually dating older man but sometimes sex also.

Bustin_86
22nd February 2006, 08:28 PM
oh god. Waht ever happened to grease stained T-shirts and jeans?

S'all i wear.

Monk
22nd February 2006, 08:47 PM
lol was i the onlyone who saw major toms comment? http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/wink.gif http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/tongue.gif



lol........some times prostitute....usually dating older man but sometimes sex also[/b]

YES SIR! YOU ARE CORRECT! HAVE DAY NICE SIR!

poh_86
22nd February 2006, 08:47 PM
this is the shit that rich 50 year old jap men get off to

even for an off topic this is soo dumb i really couldnt give a rats ass anymore
ganguro, kogal, dud u just have too much time on your hands, i looked at your profile and you average 15 posts a day!!! WTF http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/blink.gif

KAWAII_hachi_roku
22nd February 2006, 08:50 PM
Originally posted by poh_86@Feb 22 2006, 07:47 PM
this is the shit that rich 50 year old jap men get off to

even for an off topic this is soo dumb i really couldnt give a rats ass anymore
ganguro, kogal, dud u just have too much time on your hands, i looked at your profile and you average 15 posts a day!!! WTF http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/blink.gif
lol sorry poh_86.........i do not have job because i am a student. i use computer when study.

decoyslikecurves
22nd February 2006, 09:20 PM
Seriously what the hell is going on.



You sir need to watch some porn.

mc68
22nd February 2006, 09:51 PM
amen, he needs to view double peno then a2m during a 12 woman swedish orgy http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/tongue.gif

so is being kogal means girls getting money for rooting older men...where do u come into it?

driftae86
22nd February 2006, 10:07 PM
he likes to watch.............them dress

KAWAII_hachi_roku
22nd February 2006, 10:19 PM
lol i was joking that i would date older woman for money.

DORI86GZ
22nd February 2006, 10:44 PM
clothes are clothes!they need a job and stop bumbing it up!If they belive in a bumb lifestyle why do they care what they dress like????That shit is just plain crazy http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/emoticons/wink.gif

samuel
22nd February 2006, 10:48 PM
I'm a bit sick of hearing about all these clothing styles to be honest. They don't interest me at all.

Gangbang, Kogal... who gives a crap?

Why not go to

www.freaksareusclothingclub.com.au instead eh?

Back to the car discussion perhaps gentlemen...