Page 10 of 38 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... LastLast
Results 91 to 100 of 371

Thread: When you gonna let me tap that

  1. #91
    Site Supporter matt99's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Name
    Matt
    State
    VIC
    Location
    Melbourne
    Country
    Australia
    Posts
    1,363

    Default


    TO REMOVE ADS, PLEASE
    REGISTER OR SIGN IN
    DEEELLLAAAZZZEEEHHHHH needs too tech me up betterer with the LLAADDDEEEHHHZZ.


    Quote Originally Posted by Chaos Theory View Post
    matt your girlfriend fails, evict her from your house.
    Then I would have to buy a new punching bag. My reg is due, a cant afford a punching bag.

    Quote Originally Posted by MeZ Prod View Post
    Are you like serious? Cause I wanna be the only one!
    Im going to touch you in places you didnt even know were part of your own body.

    Quote Originally Posted by ArbPotatoes View Post
    sounds as if you chose the wrong time to attempt this
    Yeah, rolls around once a month. I call it red rage week.

  • #92
    Just here for the scene... ArbPotatoes's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Name
    Jordan
    State
    SA
    Location
    Other
    Country
    Australia
    Posts
    668

    Default

    Quote Originally Posted by matt99
    im going to touch you in places you didnt even know were part of your own body.
    LOL

  • #93
    Veteran
    Join Date
    Dec 2008
    Name
    John
    State
    TAS
    Location
    Hobart
    Country
    Australia
    Posts
    2,200

    Default

    Quote Originally Posted by matt99 View Post
    DEEELLLAAAZZZEEEHHHHH needs too tech me up betterer with the LLAADDDEEEHHHZZ.
    after your effort u are definitely beyond saving...

  • #94
    Veteran
    Join Date
    Dec 2008
    Name
    John
    State
    TAS
    Location
    Hobart
    Country
    Australia
    Posts
    2,200

    Default

    so...thread revitalization...this is from thursday night...but the thread has been kind of dead, so couldnt get it up sooner...

    DELAZY says:
    i really need to ask you something
    Megan says:
    yeh?
    DELAZY says:
    when do i get to tap that?
    Megan says:
    how'd i know it was going to be something like that?
    Megan says:
    answer is...i dunno
    DELAZY says:
    well that answer isnt really good enough, you know you wanna..
    Megan says:
    haha, maybe i do
    DELAZY says:
    well tappity tappity tap
    Megan says:
    hahaha
    DELAZY says:
    so saturday night then??
    Megan says:
    depends if i havent got plans, think im doing something!
    DELAZY says:
    me, you and a tapping good time, sif u would do something else?
    Megan says:
    with an offer like that, who could refuse?
    DELAZY says:
    so saturday night it is, your mine
    Megan says:
    maybe if your lucky
    DELAZY says:
    No luck about it
    Megan says:
    oh you think im easy?
    DELAZY says:
    nah, not at all, does it sound like that?
    Megan says:
    haha, YES
    DELAZY says:
    oh well, i was planning candles, freshly made bed even cleaning all the car bits out of my room
    MEGAN says:
    wow pulling out all the stops, who you trying to impress?
    DELAZY says:
    so saturday night it is? sif you dnt wanna be tapped!
    MEGAN says:
    im sure something can be arranged...

    so anyways...didnt turn out...ended up dinner and bowling with another chick instead lol...

  • #95
    Glenn ke_70's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Name
    Clay
    State
    SA
    Location
    Barossa!
    Country
    Australia
    Posts
    5,318

    Default

    almost mabey next time

  • #96
    Senior Member Hazzard's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Name
    Andrew
    State
    SA
    Location
    Lenswood
    Country
    Australia
    Posts
    433

    Default

    Quote Originally Posted by Chaos Theory View Post
    i tried on my girlfriend.

    Chaos Theory:
    So when you gonna let me tap that?
    Chaos Theory's Girl:
    when you get off of 4chan.
    hahahahaha! i laughed so hard at this, i think thats sig worthy!
    Thanks,
    Andrew.

  • #97
    Veteran Clinton's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Name
    Clinton
    State
    NSW
    Location
    Tweed Heads
    Country
    Australia
    Posts
    3,048

    Default

    Delazy probs just tunes fatties and plays the game with them so he looks tough on the internet or something.

    FTP.
    Quote Originally Posted by svenmate View Post
    I love how all the SA boys get on board
    Quote Originally Posted by Konakid View Post
    im driving out there with new hydro setup
    Quote Originally Posted by myke90 View Post
    haha i have the exact same picture from when i got my sportmaxx lol.
    Quote Originally Posted by Richard View Post
    whats with the drift rings? i know they are just a novelty but do they represent or signify anything?

  • #98
    Senior Member keto's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    792

    Default

    hahahahaa


  • #99
    Gunner
    Guest

    Default

    Rhys: Hey girly, whats happenin?
    Jenni: Hey hun, what are you doin?
    Rhys: Wonderin when your gonna let me tap that?
    Jenni: me or the car?
    Rhys: You in the car.
    Jenni: After my 18th
    Rhys: why so long?
    Jenni: for making me wait
    Rhys: What? When did I make you wait?
    Jenni: I wanna fuck, your not here, I am waiting, now you can.
    Rhys: Well, lets fuck.
    Jenni: No.
    Jenni: We're not goin to fuck
    Rhys: See you in an hour.
    Jenni: Rhys, fuck off.
    Rhys: Yeah, I'm leaving now
    Jenni: Don't forget rubbers

  • #100
    Veteran
    Join Date
    Dec 2008
    Name
    john
    State
    nsw
    Location
    liverpool
    Country
    australia
    Posts
    1,164

    Default


    TO REMOVE ADS, PLEASE
    REGISTER OR SIGN IN
    Legen -- -wait for it diary ...
    Originally Posted by cicca_294
    my dads mate is getting one, in white, aus delivered.
    his mate has an imported on in white,
    and their mate has a blood red one with a 25k new exhaust system...

    i wish i had enough money for a freaking corolla

  • Page 10 of 38 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... LastLast

    Similar Threads

    1. Think i'm gonna sell it...
      By ONCE-NA in forum Cars for Sale (Toyota Only)
      Replies: 21
      Last Post: 2nd March 2012, 05:30 PM
    2. Replies: 27
      Last Post: 20th April 2009, 08:47 PM
    3. im gonna regret this
      By jdm_dreamr in forum Toyotas in the Media
      Replies: 4
      Last Post: 5th September 2006, 07:40 PM
    4. DADDY'S ARE GONNA BE MAD!
      By sherlock in forum Offtopic Discussions
      Replies: 29
      Last Post: 11th November 2005, 06:25 AM

    Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    •